Ah ah bende de 4 5 yıldır var ve insana çok kötü hissettiriyor. Olabildiğince dar giyinme, kese yap düzenli, antibakteriyrl duş jelleri var onlar tercih edilebilir . Ve en önemlisi bağışıklığını güçlü tut . Benim en çok stresli ve bağışıklığım düştüğü zamanlarda çıkıyor .