Bugün güya yatarak tedavi oldum. Eve geldim uyudum iyiydi her şey uyandım ve yine kötüyüm. Ama sanki grip olmuş gibi. Her yerim ağrıyor ama özellikle karın bölgem ve kaburgalarım. Birde dış genital bölgede iğne batması oluyor sanki. Ağrıdan agliyorum resmen ama bugün o kadar tahlil yaptilar, iki ayrı serum taktılar bilemiyorum neden hala kötüyüm. Benim gibi olan var mı? Şimdi ıhlamur yaptım bı ağrı kesici içtim. Bakalım neler olacak. Moralim bozuk hastayım diye. Bu kadar kötü hasta olmamıştım hiç… 26+6 dan…