Gulperr Kizlar ozel hastanelerde esler de doguma giriyormu ben memoriale gidiyorum ve esimin doguma girmesini cok istiyorum. Esimde cok istiyor. Varmi fikri olan yada memorial de doguma aliyorlar mi esleri ?
Birsenvergili Gulperr canım orda arkadaşım çalışıyor tabi ki Doğuma alıyorlar çok güzel ve doğumu pahalı bir hastane ama çok ilgili doktorlar var arkadaşım orda danısman
Gulperr Birsenvergili canim benimde gorumcem memorial de staj yapti hemsirelik okuyor ordaki bas hemsire iyi bir doktor onerdi. Aslinda cok memnun kaldim ama fiyati gercekten bana da pahali geldi ama devam edecem gibi gozukuyor.