Petek98 Merhaba. 25+3 üm karında sertlik oluyor bebek büyüdüğü için mı ? Riskli birşey mi acaba yardımcı olur musunuz lütfen
Deletedmom_11 Bende 14 haftalığım arada bir yerde toplanıyor ama ben sanıyorum ki uyuyor falan yani böyle birşeyin olmaması mı gerekiyor
bdemircioglu 33+3 haftalığım. Karnım büyüdüğünden beri neredeyse hep sert. Ama sert olması iyi bişeymiş sanırım. Öyle duymuştum. Yarın kontrolüm var yine de sorayım ben 🤓
Efeboysmummy Doktor kasılma demişti sertlik için ama çok sık oluyorsa erken haftalarda önlem almak gerekebilir, onu da doktor söyleyebilir sadece.
bdemircioglu Elibo işte bilmiyorum duyduğumu söyledim. Yarın doktordan net olarak öğrenirim. Hep sert benim. Sağlık sıkıntısı yok. Ben de stresli değilim.
Melisakeskinn bdemircioglu Elibo Benim gün içinde 1-2 defa oluyor 19 haftadayım ama bence normal çünkü hareketlerini hissediyorum öyle olunca. Sol tarafımda toplanıyor gibi oluyor sertleşiyor ve çok belli oluyor orda oldugu. Daha sonra yavaş yavaş gevşiyor