Kızlar Ocak ayında düşük yaptım 11 haftalık bebeğimi, ondan sonra 6 ay olmadı üstüne kimyasal gebelik geçirdim. Adetime 2 gün var ve test negatif 😔 birdaha hiç olmayacakmış gibi hissediyorum, psikolojikmen çökük durumdayım, kafam yorgun, bedenim yoruldu 😔 varmı böyle hikayesi olan? Sonradan sağlıklı bi gebeliği olan?