1234momsss Yarın sabah 8 de şeker yüklemesi yaptıracağım 50 gr teneke glikoz istediler ve hiç bir eczanede bulamadım normalde bunu hastanenin vermesi gerekmıyormu sizlerde nasıl oldu ?
Morkelebek26 1234momsss kaçıncı haftadasınız? Ne yapmanız istendi ve neler istendi yazabilir misiniz? Bende daha yaptırmadım sağlık ocağında ebemimi aramam gerekiyor bilgiler için? 😊
1234momsss Morkelebek26 ben detaylı ultrasona girdim suyum fazla çıktığı için doktor kagıt yazdı onla endokrin bölümünden kayıt açtırdım gun verdiler aç karnına gidilecek başka bişey istemediler 24 haftalığım bu haftadan sonra yapılıyormuş zaten
Aysenkaplann 1234momsss ben teneke değilde toz almıştım küçük su şişesinin yarısına döküp öyle içmiştin zaten bildiğin şekerli su
1234momsss Akoglubuse İstanbul gazıosmanpasadayım teşekkür ederim güzel düşünceniz için sabah hastane yanındaki eczanelerden bakıcam artık
Ays_cskn 1234momsss Ben hastanenin kantininden aldim simdiki gebeligimde oglumdaykende baska hastanede ucretsiz vermislerdi hastaneye gore degisiyor bu arada ikiside devlet hastanesi