Seda1126 Doktorum bir hafta verdi yani 41de doğum olucak sanırım ama ne bi su gelmesi ne nişan ne de sancı yok bu durumda olanlar 😞😞
Berfinyusuf16 🙋♀️ben varım 40+3 sancım kasilmam bazen var suana kadar dogum niyetiyle 3 kez gittim sadece 2 santim acikligim var nst de sancim cikmiyo 1 hafta öncede kanli leke geldi ama halen dogum yapamadim artik coook yoruldum🥴