Arkadaşlar merhaba, 11 Gün önce sezeryan doğum yaptim. Sizlere de bi kaç tavsiye vermek istiyorum.
- Hastane cantasi için genisleyebilen rahat bi terlik, sisebiliyosunuz.
Ben yanıma hem pijama hem gecelik almıştım ama ilk gün hastane kıyafeti giyiyorsunuz doğum oluncada tek üst giydirdiler.
- Hasta bezi taktılar bana yanıma depend de almıştım. Ama bi beden büyük alın derim. Ben 160 boy 73 kilo ile m almıştım sıktı beni. Lastikli zaten.
- Gümüş gogus kapağı aldim 2. Gün. Emzirmeye başlayınca gogus hassaslasiyor. Gogus ucu bi seye degdikcede aciyo. Gümüş kapak hem koruyor hemde akan sut orda birikiyo.
- Gogus pedi. Lansinoh aldim Ben. Tek onu takınca nemli oluyo ve bunaltıyor. Ben gümüş kapagin üstüne takıyorum ki akan sütümü toplasın
- Lansinoh gogus pompasi. Göğüsler sütten dolayı şişiyor bebek henüz tam bosaltamadigi için de aciyo. Ben önce el pompası aldim Diamond mama marka o da güzel sut cikariyo ama elle yapmak yorucu. Elektrikli pompa kolaylık oluyo. Çıkan sütü de bebeğime enjektorle veriyorum
Logusa atleti ve sutyeni. Ben dagiden aldık 3 sutyen 2 atlet aldim ama yetmiyor çünkü emzirirken falan ıslanıyor. 2 atlet daha aldim. Daginin ürünleri güzel. Sutyen balensiz ve süngersiz. Süngerli olarak da suwenden aldim hamileyken hep onlari taktim ama emzirirken pek rahat değiller
- Bebek için bolca zibin. Emerken ıslanıyor, alt değiştirirken ıslanıyor. Yaz bebekleri zibinla duruyor zaten
- Bolca muslin bez
- Lohusa geceliği. Karnını tutmadığı için daha rahat oluyo elbise