segah06 Kızlar Kpss’ye gireceğinizde kaç haftalık oluyorsunuz? Bide geçici engel raporu alacak olan var mı?
bdemircioglu segah06 32 haftalık girmiştim çok zorlandım. Ancak bi sonraki KPSS’ye giremiyorum. Nasipse bebek o günler de doğmuş olacak. 🥰
ElifKumru segah06 34 haftalıkken 2 oturuma girmiş olacağım 36 haftalıkkende öabt ye gireceğim tabi girebilirsem. İptal edilen sınavda zorlanmıştım epey şiştim davul gibi