minasura Benim geç döllenme oldu. Doktor keseyi göremedi kist yoktu adetin geçikmiştir dedi hatta adet söktürücü verdi almadım çünkü hiç adetim geçikmezdi. Kaç kere test yaptım çıkmadı kan değerim de de çıkmadı ultrason da da çıkmadı adetim den 15 gün falan geçikti test yaptım çıktı doktora gittim 4.5 haftalık demişti normal de 6 haftalık olması gerekiyordu şuan 33 haftalığım. Moralini bozma 🙂