Merhaba güzel anneler, sigortasız ve özel hastanede doğum yapacağım için soruyorum hakkınızı helal edin. Doğum ücretleri hakkında post açmıştım geçen fakat verimli cevap alamadım 🙈
Şimdi ben bugün Diyarbakır Memorial hastanesi ile ücret hakkında konuştum, sigortalı en düşük sezeryan doğum ücreti 4500 den başlıyor.. doktora göre değişiyor bilgisini aldım. Sigortasız ise 13 - 14 binleri bulur ne fiyat veremediklerini söyledi. Ama o civarda. Bana daha önce çalışıp çalışmadığımı sordular, 7 yıl öğretmenlik yaptığımı özel sebeplerden ötürü de artık çalışmadığımı söyledim. Bana 10 gün SGK gününün yettiğini söylediler analık sigortasından yararlanmam için. Ben bunun ne olduğunu bilmiyorum. SGK da çalışan yakınım ile görüştüğüm de bunun SGK tarafından değil hastane tarafından yapıldığını söyledi. Şimdi demem o ki bu haktan faydalanan annemiz var mı aramızda? Duyan bilgisi olan rica ediyorum bana yardımcı olabilir miiii🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻