Dün gece ve bugün akıntıyla beraber hafif pembemsi kan geliyordu peçeteye sildiğimde. Az önce pıhtı şeklinde kan düştüğünü gördüm. Öğlen doktora gitmiştim akıntıdaki kan için, ultrasonla baktı, nst çekildi sorun yok denildi. Bebek aşağıya doğru zorluyor ondan olabilir dedi. Bu şekilde pıhtı şeklinde kan gelen oldu mu hiç? Nişan mı değil mi emin değilim.