Ntaflan Merhaba☺ geçen hafta 30+2de doktor kontrolümüz vardı bebiş 1400grdı. Haftasıyla uyumlu sanırım seninki ne kadar 😍
GldnTlh0633 Dncnjms maşallah 👌 2 hafta önden gidiyormuşuz biz erken doğuma sebep olur mu gelişiminin önde gitmesi
Rumeysaylz Kanarya Benim bebişimde 31.haftada 1600 kg idi doktorum haftasıyla uyumlu demişti gayet normal bir ağırlık canım 😊
Dncnjms GldnTlh0633 biz de 2,5hafta önden gidiyoruz her hangi bir sıkıntı yaratmaz dedi doktor. Biraz da anne babanın genetiğiyle alakalı. İkimiz de çok ufak tefek değiliz 😊
GldnTlh0633 Dncnjms bizde de ben ufak tefek sayılırım eşim iri yarı, bebiş babaya benziyor şimdi ben düşünüyorum o yüzden nasıl doğurcam diye 😂
Dncnjms GldnTlh0633 allah yardımcınız olsun😊 ben de düşünüyorum o kısmını 😊 sağlıkla doğsunlar inşallah 🙏🏼