Merhaba kızlar bugün kontrolümüz vardı. Doğum Ücreti en son 5 bindi fakat 6 olmuş. Nst ücreti 110 TL ödedik biraz bana fazla geldi açıkçası ilk defa girdiğim için mi bu kadar fazla anlayamadım.. belki ilk olduğu için pahalıdır diye düşündüm. Doktorum bugün değişmek zorunda kaldı. Ali Bahadırlı’ ya geçtim gidenler memnun musunuz?💕🙏🏻