Kesinlikle bende öyleyim. Eşim ne dese yanlış anlıyorum. Tahammül seviyem hiç yok gibi. Aslında çok yanlış, çevremizdekileri de anlamadan dinlemeden kırmış oluyoruz. Sözel birşey demesek de dışardan belli oluyor sinirimiz,öfkemiz. Dizginlemek gerekiyor 🌸