9+4teyken benim de baya bi kahverengi akıntı olmuştu acile gittim ultrasonla ve alttan muayene ile bakıldı, bebek normal dendi, kese alanında kanama yok denildi. Progestan diye bir ilaç verdi düşük riske karşı sabah akşam vajinadan fitil gibi kullaniyorum, 1 tane de promolut diye bi iğne yazmıştı onu vuruldum. Şuan 10+3üm çok minik kahverengi lekelenme dışında bir şey yok. Cinsel perhiz yazıyordu bir de reçetemde. Dikkat edin ağır kaldırmayın, yormayın kendinizi. Doktora gitmenizi öneririm ama keseye bir baksınlar ne olur ne olmaz.