Bayanminyon07
Kızlar 15 haftalık hamileyim 12.hftada düşük riskim olmuştu çok şükür atlattık bebeğin kesesi gelişimi kalp atışları iyi demişti doktor 10. Gün önce kontrolumz vardı..ama kendimi hiç hamile gbi hissetmiyorum hamilelegin başından beri çok yoğun bulantilarim olmadı sadce sabahları vardı onlarda kesildi şimdi ne ağrım var ne biseyim hareketlerini de hissedemiyorum küçük olduğu için bu seferde içimde hep kuşku oluyor ya bişey olduysa diye korkuyorum kuruntu ypiyorum aklım hep onda doktor da sorun olmadığı için randevuyu 9 ekima verdi ama sabredemiycem sanırım 😣😔
Ozalc
Merak etmeeee.. Bulantilarin olmadigi icin cok sanslisin .. Benim 4 aylik hala bulaniyor. Bes aya kadar zaten birsey hissetmiyorsun 12. Haftaya kadar da herkesin dusuk riski var.. Kritik zamani gecmissin evham.yapma.)
Bayanminyon07
İnşallah canım vlla boşuna evham ypiyorum gliba ama işte çok düşünüyorum dsundukce de aklıma kötü şeyler geliyor