Eda_elvan94 Kizlar selammmm, dogum zamanı hastane için ne gibi hazırlık yaptınız? Balon sus vs çikolata,hediyelik ? Fikirlerinizi alayim lütfenn.
Minikoanne Eda_elvan94 ben balon aldım standıyla birlikte kapı süsü aldım çikolata ve hediyelik anahtarlık yaptırdım
minik_koala_ve_annesi Eda_elvan94 hediyelik kolonya yaptirdim hastane susleme yapmayacgim zaten 1 gece kalacagim yanimda kimse olmayacak esim annemden baska gerek duymadim
bdemircioglu - Eda_elvan94 ben de ayıcıklı anahtarlık yaptırdım. Bugün kargoya verildi. Bebek hediyesi olduğu için çocuksu olsun istedim. Tatlı bişeyler olmuş. Fotoğrafını yüklemeyi beceremedim. 😔
MeriHera Eda_elvan94 Hastane için hiç bir hazırlık yapmadım normal doğum olacak gibi görünüyor o arada zaten ilgileneceğimide düşünmüyorum. Ama zaten sezeryanda olsaydım yapmayacaktın tercih meselesi
Pelinakcn Arusbags https://ty.gl/nd3wuw154g mumlar ve kutuları buradan https://ty.gl/dsl951n1wu Etiketler buradan
Ruveyda_baskapan Eda_elvan94 lavanta kesesi- şans bilekliği- ayıcık figürlü kurabiye ve çikolata yaptırdım ben.