moonlight41 Sinem94 ya ben hic kürtaj olmadığım halde neden 43 gundur adet olmuyrm ilac bile kullandım 😔
1fatma_nurr Aaaaammmaaa canm sen 3 ay falan beklemedin mi bu doktirlar diyor ya sağlıklı ilerliyormu gebeliğin
1fatma_nurr Gayenura hayırlısı iste canım vardır zamani demekki bizde cok istiyorduk işte saglikliyiz niye olmuyor falan sonra oldu ama sonucu bu şekilde oldu rabbim en hayırlı zamani biliyor
1fatma_nurr elifbzdmr28 maşallah canım benim rabbim sağlıklı kucağına almayı nasip etsin doktorlar normalde bekleyin bir kaç ay diyorlar
elifbzdmr28 1fatma_nurr sağol canım Allah razı olsun , bana hic öyle demediler bizde pek dikkat etmedik aslında düşükten sonra bir ay fln ilişki olmadı zaten ben korktuğum için sonrasında da çok şükür Rabbim nasip etti zaten
Sehersakar 1fatma_nurr ben 12 Mayıs’ta düşük yaptım sonra parça kontrolüne gittiğimde 3 hafta sonra yeni gebelik gözüktü. 10 Mayıs adet günü kabul edildi 3 aylık hamileyim 🙈