merhaba kızlar bugun tam 13 haftalık hamileyim kahverengi leke ve kasik agrim cok oluyor. Doktora gittik bugun leke bebek asagida oldugu icin oluyormus sancıları ulturasonda gördü. Progestan igne + hap+ endol fitil kullanıyorum. Başına gelen veya bu sekilde bildigi birisi olan var mi bana tavsiyede bulunabilecek