Orkide_20 Merhabalar 🥰 Montessori bebek odası istiyorum , doğuma 3 ay kaldı . Montessori bebek odası alan var mı ? memnun musunuz , daha önceden kullanıp memnun olan var mı özel olmazsa eğer isteyen fotoğrafını atabilir mi , bana da fikir olsun istiyorum 😌😌
hunilimom Orkide_20 Trendyol dan aldık kızım 1.5 yaşındaydı şuan 3 yaşında gayet memnunum resim bulup atiyorum hemen https://ty.gl/opfogm4k9s
incitanem94 Orkide_20 instagramda olego baby den aldım. Yeri ankara da olduğu için gidip kendim gördüm. Henüz gelmedi ama güzel görünüyo bi bakabilirsin. 3 kapaklı dolap yatak kitaplık 12 bin tuttu.
Dugmeninaaannesiii Ben montessori yaptırdım ileriye de dönük olsun diye gün geçtikçe her şey pahalanıyor çünkü. İlk aylarda kullanmak İçin de sepet beşiklerden aldım ☺️