Kızlar bende doktordan geldim 32. Haftadayız özel bölgemde yürürken otururken kalkarken vs aşırı sızlama ağrı oluyor sizde yaşayan var mı doktor kanala girmeye başlamış kendini yordun mu diye sordu nst de bi yerde sancı çıktı korkulcak bişey yok dedi ama geçecek mi bu böyle bilmiyorum henüz çok erkenn