Kizlar bir sorum var. Ben sipral taktım iki ay oldu dün adet oldum bugün hem belim hem karnım çok ağrıyor bide çok yoğun katı bir kanamam var lavaboya gitim bı baktım bana bişi batıyor bı baktım ip baya aşağı gelmiş dışardan görünüyor acaba kaymış mi