37+3 olduk 4 gündür hamileliğin başında bile olmayan miğde bulantım var bu sizce bi doğum belirtisi ola bilir mi her insan ın vücudu farklı tepki veriyor okuduklarıma göre aralıklı bel kasık ağrım oluyor bazen evde kambur yürüyorum batmalar oluyo ama hep aralıklı bu miğde bulantısı da bi etki ola bilir mi