Kızlar selam bugün kontrolüm vardı sabah bi kalktım allahım nefes alamıyorum ciddi anlamda nefesim gitmiş eşimi aradım hemen hastaneye gittik çok şükğr bi sıkıntı çıkmadı ama bebişler büyüdüğü için sanırım biri 2800 biri 2400 çıktı eğer dedi sancın gelmezse herşey normal ilerlerse 1 eylülde alıcam yani 37. Haftada dedi tabi aksi durumda erken alıcam dedi ama ben bugün dese sanki ameliyat olurdum acayip zorlanıyorum sizde durumlar ne ❤️