
Kızlar 32+4 haftalık hamile halimle girdim sınava ve iptal oldu, hiç bir şekilde hakkımi helal etmiyorum yeni tarih muhtemel yeni doğum yaptığım zamanda olmuş olacak 20 Eylüle kadar her an olabilir çünkü. Hakkımız yenildi, emeğimiz boşa gitti, cimere şikayette bulundum hiç birşey çıkacağıni sanmıyorum ama. Çok sitem doluyum sınav sistemine.!