Hlyahsn Benim adettim normalde 9 da olacaktı 3 de oldu 2 gun sürdü kahverengiydi dördüncü günü leke tarzında yine oldu sonra kesildi ve hala sancim.var bugün sabh prodoctor testi yaptim çift cizgi cıktı vok çok silikti ama
Hlyahsn Bende geldi ama daha belli değil ikinci testimde bisey çıkmadı ilkli pozitif ikincisi negatif