@semirra Daha önce iki tane kaybım var. Genetik test falan yaptırmadık ama üçüncüye hamile kalınca doktorum önlem amaçlı kan sulandırıcıya başlattı. Şükür 27.haftamızdayız, hiçbir sorun yok. Hergün 1 tane kullanıyorum. İğnesi ağır olduğu için gerek duymamıştı doktorum. Hapını kullanıyorum. 32.haftaya kadar kullanacakmışım, 32.haftadan sonra kullanmayı bırakıcaz doğum yaklaştığı için:)