Cans4545 Bırsktım kuzum saldım sağlığımdan önemli değil anneme giderdim dip köşe yapmadan oturmazdım ama zarar veriyordum kendime terapi aldım 4 seanstaaa bitti şükürler olsun ama asla dsgınıkkk bırakamam ev düzenli olcak çamaşırlar keza öyle asla fazla eşyam yok baza altlarındaaa buzdolabımdaaa paketli ürün pek sevmem Hunlar da normal diye düşünüyorum darısı basına kendin başaramıyorsam terapi