eylul27 benim de yok ağrım sancım ama nst de çıkıyor. Ve toplanma yaptığı anda makina da değerlerin yükseldiğini farkettim. 20 dk da 3 kez tek tarafta toplanma oldu bi baktım makinanın değerleri aldı başını gitti 😃 80 100 değerlerine çıktı 🥹 yani doğum düzeyindeki sancılar 🥹