mervetemellll O kadar normal dogum istiyorum ki galiba sezeryan la dogum yapicam pazartesiye kadar zamanm var dua edin insallah normal dogum olur herkes bi nefeste kurtlsn insallahh
aren6161 mervetemellll amin hepimizi bi avazda kurtarsin rabbm hayirlsi olsn hakkimizda saglikla alalim kucagimza insallah🙏🏻 gonul normalden yana ama nasip ne bakalm
Selintrkn mervetemellll canım sağlıkla gönlüne göre bi doğum geçirirsin umarım benim de 40+2 oldum 41 i bekliyorum olmazsa suni yada sezeryan inşllah sancım gelir diye bekliyorum
MerveBeyza mervetemellll inşallah sancınız gelir ama gelmezse de suni sancı almıycakmısın normal doğum için ben suni sancıyla doğurdum kızımı o kadarda zor değil bence kendi sancım nasıl bilmiyorum ama normal doğum için aldım
deletedmom351 mervetemellll Umarım sancın gelir ama gelmezse de korkma sezaryen artık o kadar kötü değil çabuk toparlıyorsun
surkut Selintrkn merhaba benle aynısınız bende 40+1 hiç mi sancınız Yok bende bir oluyor bir olmuyor geçen gün epey yüksekti ama şimdi hiç Yok suni almayı düşünüyormusunuz ilk gebeliğiniz mi
mervetemellll MerveBeyza yoo suni sanci da isterim ama acilmam yoksa annem doktorla knsck bosuna suni sanci verip mahvetmeyin dicek
MerveBeyza SonglKayaIbiolu benim sabah uyandığımda az suyum gelmişti hiç ağrım acım yoktu doktora gidince doğum başlamış sancı verelim dedi suni sancı verdi öğlen 1 gibi 5 de kızımı doğurdum suni sancıyla daha çabuk açılıyor
Asiyeomur mervetemellll canım eğer bi sorun yoksa bence 41. haftaya kadar bekle.bak mesela ben 40+5 günlük hamileyim eğer cumartesi ye kadar beyimiz gelmezse cumartesi sabah 9.30 da yatışım yapılıp suni sancı verilecek bence bi doktorunla görüş derim