Nskyhn Duygucete 28den sonra çıkmaya başladı 31+2 ama hala kimse hamile sanmıyor 😂 hatta eğilince özel bolgemi falan görüyorum acaba bebek nereye saklanıyor merak ediyorum 😂
OksijenliSu Duygucete Benim ilk gebeliğimden kalan göbeğim olduğu için biraz erken çıkmış gibi oldu. Şuan 27+2′yiz. Tam belirgin bi şekilde çıktı. 😅😅😅
Yagmur2712 Nskyhn ben 30+4 üm. Ve göbeğim öyle büyük ki 😀 başka heryerim incecik bir gram almadım başka bölgelerden. 4 kilo aldım hepsi de göbeğimde. Valla yarın gidip doguracağım desem millet şaşırmaz 😀
soilsmell Haftamdayım ve büyüdüğünü hissediyorum neden erken büyüdüğünü de anlamadım pantolonlarım şimdiden olmamaya başladı 🤭
gbdl2023 soilsmell bende 9+2 yim ekstra sisti göbeğim meden böyle oldu bende anlam veremedim kilo olarak zayıfladım bile ostahsizliktan ama göbeğim çıktı 🤷🏻♀️
soilsmell A_r_m_i07 zannetmiyorum kilolu biri değilim ödem olsa bacaklarımda şişer anlarım yani Bebek o Bebek🤭
2022Mom2022 soilsmell evet ödem diyenlere bende katılmıyorum ben daha 6+1im zayıfım ve göbeğim şimdiden 3 4 aylık hamile gibi gaz sorunumda geçti bence iç karnı dar olanların çabuk çıkıyor gibi 😁
GlsMila Duygucete 21. Haftada hamile olduğumu hissettim öncesinde hiç yoktu birden karnım büyüdü 37. Hafta içindeyiz gören inanmıyor 32-34 arası gibi diyor 😂
soilsmell semirra evet evet karnı geniş olanlar karnı çok çıkmıyor haliyle çatlamıyorda ama minyon tipli olunca birden ne olduğunu anlamadan büyüyüveriyor🤭
S1_ gbdl2023 benim 9+1 aynı problem bende de var 53 kilo 162 boyundayım ama hiç göbeğim yokken birden göbeğim çıktı:) ve kusma bulantım da var 😅
gbdl2023 S1_ aynen valla göbek çıktı kilo verdiğim halde rahim büyüdüğü icin mi bilmiyorum artık sağlıklı olsunlarda göbek mobek olsun artik 🙈🙈🙈🙃
soilsmell Sevimgiller yapı gereği sanırım ben bu kadar hızlı beklemiyordum günden güne hissediyorum artık iştahım da erken açıldı deli gibi acıkıyorum🤭