36 haftadan beri bebeğimin suyu fazla şuan 39+2 haftalığım ve sürekli bebek göğsümün altında sağ tarafımda toplanıyor sol tarafım bomboş hissediyorum sağ göğsümün altı göğüs kafesimde de 3 gündür ağrım var nefes alıp verirken uyurken çok ağrım oluyor böyle bir şey yaşayan var mı acile gitmeli miyim yardımcı olursanız sevinirim