Dnzkml
Bende baya araştırdım en iyisi eski bilindik yöntem, ben çocuk cerrahlarıda onu tercih ediyor . Klempi aldırmaya gidiyorsunuz vs. Ben eskıye daha cok güveniyorum dikişler kendiliğinden düşüyor zaten .Yusuf bal dikişli yapıyor , Tuğrul bey hangısını isterseniz siz dedi evede geliyormuş o
2 ay oldysa bir an önce karar verin yaptırın bence . Yanınıza biberonda süt veya mama , bir iki beden büyük bez almayı unutmayın