Bebegimizolsun Canım bildirdin mi sağlık ocağına? Ben 22. Haftaya kadar bütün takiplerim özeldeydi ve sağlık ocağının meğersem haberi yokmuş. Ben sisteme düşer diye düşünmüştüm hep. 22. Haftada tetanoz olmaya gidince takibe aldılar beni ancak. Sonrasında yine aramadılarda şu tarihte gel ikinci dozu yapalım şu tarihte gel kan tahlili yapalım dediler o kadar.