misslavinia1 Deletedmom52620 fiyat ne kadar ve nerden yaptiriyorsunuz eylülde de esimin dogum gunu belki bende yaptirabilirim😍
_ozlmm Deletedmom52620 çok güzel çok beğeniyorlar emin ol bende eşime babalar günü için yaptım ve çok beğendi çok hoşuna gitti ☺️
Deletedmom52620 misslavinia1 tilsimbaby instgramda bir sayfa 185 TL birde 249 TL lik olanlarda var ben babalar gününde de kupa ve 3 tane zıbın yaptırmıştım çok gözleri dolmuştu ❤️
Deletedmom52620 _ozlmm babalar gününde de zıbın ve kupa yaptırmıştım gözleri dolmuştu inşallah böyle bir hediyeyi de çok beğenir 🥰
misslavinia1 Deletedmom52620 😅😅baya varmis bende yakın xamanlarda sandımm Sordum da kapida ödeme yokmus o yüzden biraz korktum ya acqba dolandirici olabilirler mi yoksa hemen siparis vercem😅