Glen ben doktoruma danışmıştım devam edebileceğimi ama aynı zamanda beslenmeme daha dikkat etmemi söylemişti bebeğe zaten hiç bir zararı yok sadece anne vitanmin yönünden eksik kalabilir onun için biraz daha dikkat edebilirsin dedi nitekimde öyle yaptım devam ettim beslenmeme de dikkat ettim bebeğimde gayet sağlıklı ve güzel bir kiloda doğdu