Mervefurkann Çalışan hamileler ,bebek doğduğunda ne kadar izin kullanacaksınız? Özel sektör ne kadar izin veriyor özellikle kreş ve anaokulları bilgisi olan var mı ?
_orhanbusra01 Mervefurkann ben özel sektörde çalışıyorum canım dogumdaan önce 4 hafta, sonrasi 2 ay veriliyormuş istersen 6 ay ücretsiz izin hakkın varmış
bebetonunannesi16 Mervefurkann bende özeldeyim 32.haftada izin alabiliyosun ve doğumdan sonra 2ay daha izinlisin istersen ekstra bi 6ay daha ücretsizz olarak izin yapabilirsin ben öyle yapcam
iremsknn Mervefurkann doğum öncesi 8 doğum sonrası 8 hafta şeklinde kullanabilirsiniz ya da hepsini doğum öncesi ya da sonrası 16 hafta olarak planlayabilirsiniz. SGK’yı aradığınızda çok güzel anlatıyor danışanlar mutlaka aklınıza takılan soruları arayıp sorun 🙏🏼
Ziynet4459 Bende özeldeyim evden çalıştığım için bana çalışabilir raporu alabilirsin dedi doktorum ücretsiz izne de çıkmam büyük ihtimalle evde olduğum için gün içinde bakarım bebeğime 🥰
askbebek Ziynet4459 bende evden calısıcam şirket ile anlaştık maaşım kesilsin istemiyorum Ama mecburi izne çıkarması gerekmiyor mu şirketin o kısmını nasıl yapicaz
Mervefurkann iremsknn yani toplamda 4 ay izin mi veriyorlar özel sektör de ? Her alan için geçerli mi bu acaba yoksa sadece şirketler de mi geçerli umarım kreşlerde de geçerlidir
Mervefurkann Benim kreş olduğu için uzaktan çalışma imkanim yok umarım anlayışla karşılarlar ve kovulmam kızlar 😂😅
Tprknazli Mervefurkann işveren hamile bi personeli kesinlikle işten çıkaramaz çıkarırsa da dava açma hakkın var sonuçlarını göze alamaz istersen öğrendiğin günden itibaren rapor alıp işe bile gitmeyebilirsin ama 32.haftaya kadar çalışırsan rapor parası doğum parası gibi haklar elde edersin 8 er hafta olarak doğum öncesi ve sonrası rapor hakkın var sonra 6 ay ücretsiz yapabilirsin istersen aynı zamanda bir yıl süt iznin var ve bu süreçler de işten çıkarma hakkı yok
iremsknn Mervefurkann ben kreş grubunda ingizlice öğretmeniydim bu şekilde bir hakkım olduğu konusunda bilgilendirildim sgk yı mutlaka arayın hemen açıyorlar zaten ben hatalı bir bilgi vermiş olmayayım
mavininhertonuu Her sektör de doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası 8 hafta izin var 32. Haftadan sonra başlıyor ama çalışabilir raporu alıp 37ye kadsr devam edebilirsin 37den sonra devam edilmiyor