Halime2 isc çok normal canım ben normalde asla ağrı kesici dahi içmeyen biriyim ama okadar kötüydüki kasık ağrım 2 tane parol içtim ozellikle sol kasığım ağladığımı bile bilirim
Halime2 isc şuan çok şükür 24 haftalığız atlattık o günleri ❤️ Sizinde hayırlı olsun bu arada inşallah sağlıklı bir şekilde ilerlersiniz
Emnesarhal 14 haftaligim hala geçmedi doktorum bunun cok normal birsey oldugunu söyledi artik alistim ilk zamanlar cok korkuyodum ama alistim