Sedaince Arkadaşlar doktorum folik asitten sonra vitamin ilacı verdi kapsül şeklinde içerken çok zor içiyorum hatta üç dört tanesi boşa gidiyor içtikten sonra da iğrenç kokusu midemden geliyor sanki yakınlarım bu ilacı hiç kullanmamışlar onlar devlet hastanesine gittiler acaba ben özele gittiğim için mi bu ilacı veriyorlar 🙏 içmeye devam etmelimiyim