Merhaba kızlar
Doğum yapalı 8 gün oldu. Emzirirken çok terliyorum ve göğsümde şişlik oluşuyor sütüm çok fazla. Tıkanıklık falan yok yani. Arada sızlıyor ve beni titreme üşüme tutuyor bilgisi olan varmı yada yaşayan ? Bu arada Elimle sağıyorum ama düzelmiyor