Kızlar 25 haftalık hamileyim, birkaç gündür aniden karnım sertleşiyor ve kasıklarıma adet sancısı gibi sancı giriyor. 10-15 sn kadar sürüyor. Bu ikinci hamileliğim ama bu haftalarda normal mi hatırlamıyorum bilmiyorum. Sizce kasılma ya da yalancı sancı olabilir mi ?
Not: Yine tekrarlarsa Doktoruma da soracağım tabi ki 😊