Benim de baştan beri çok şükür hiç bir sorun yoktu tam gününde ilerledi benim ve bebeğimin değerleri ama ben 27 haftadan önce hiç birşey almadım. Şuan 32 haftalık genel alışverişi bitti sayılır. 1 haftasonumu aldı mağazalara gitmek, kalanı için de şuan kargo bekliyorum. Zaten asla bitmeyeceği için ihtiyaçları eksiklerini tamamlamak gibi bı düşüncem olmadı. Yetişir yetişmez diye bı kaygınız olmasın sıkmayın kendinizi bence araştırmanızı yaptıktan sonra alması çok kolay☺️