Muallime_97 Kızlar son bi haftadır boynumda küçük küçük et benleri çıkmaya başladı. Başına gelen var mı böyle bir şey?
mommytobe_ Muallime_97 belki duser sonradan kendiliginden dusmezse de aldirirsin lazerle kolay bi islem canim
elifbzdmr28 Muallime_97 canım benimde hamilelikte çıktı küçük küçük et benleri boynumda geçen günde farkettim koltuk altımdan göğsüme doğru çıkmış bı kaç tane iki taraflı hamilelikten önce yoktu ama şimdi baya var bnde de
TugraMom Ya bu benimde basıma geldi boynumda çıktı bir kaç tane zaman geçtikçe belki düşer dedim ellemedim ama bir şey olduğu yok duruyor öyle sinir bozucu hep kalacak mı acaba yaşayan var mı
ireemnuur Muallime_97 bendede çıkmıştı iki tane ben onları sivilce sandım sıktım kanadı sonrasında kendi kendine koptu 🙄
Hayat_Recep3480 Muallime_97 hamileyken bende de çıkmıştı koltuk altım boynumun göğüslerimde hep çıkmıştı doğumdan sonra hepsi geçti gitti canım
Mrvtdmr Muallime_97 benimde boynumda çıkmıştı çok rahatsız oluyordum hatta gebelikten sonra aldırmayı düşünüyodum ama kendiliğinden kopmuştu 2 tane çıkmıştı ikiside kopmuştu
berceste5155 Muallime_97 benim boynumda da çıkmıştı büyümeye devam etti bir süre sonra da acımaya başladı benin üzerine iki gün iyot sürdüm ben düştü ama iyot sürdüğüm yer de biraz kararma oldu zamanla açılıyor rengi sulandırıp sürmem gerekiyordu galiba ben direkt sürdüm
pink_fairy Muallime_97 evet canım benimde hem vajinamda hemde boynumda çıkmıştı doğumdan 3 ,4 ay sonra yok oldular çok şükür