Nairinoo tadı çok kötü değil adaçayı gibi acımsı balla tatlandırırsın ben kullandım ama hamilelik olmadı. Sabah akşam bir bardak suya bir tatlı kaşığı tohum kaynattım, ama öncesinde tohumu havanda azıcık ezdirdim. Neyse kaynayınca 5-10 dk demlendirip süzdüm öyle kullanmıştım 🤗 internettende bak gene de öyle yazıyordu sanırım