AdinsMom çok istediğiniz belli o yüzden psikolojinize yansımış. Biraz sakin olmaya çalışın. Stres, üzüntü iyi değil akışına bırakın. İnanın daha rahat olduğunuz zamanda bi bakmışsınız hamilesiniz. Bizim de denemelerimiz sonuçsuz kalıyodu sürekli test yapıyodum. O kadar üstünde durmadığım stres yapmadığım bi anda hamile kaldım.