Minnakmomo canım arkadaşın dediği elenetal zaten balık yağı. Bunh şuan almana gerek yok. Senin 12. Haftaya kadar en az folik asit alman lazım. Folbiol bende alıyordum doktor bıraktırdı. Folidice yazdı onun yerine. Şimdi 12 ye kadar onu kullanacaksın. Sonrasında Demir ilacı ve D vitamini yazıyorlar 20. Haftaya kadar bunlar. 20 den sonra demir ve d vitaminine ek Decavit gibi bazı multivitaminler kullanıyorsun. Ben 1.5 ay gibi bunu kullandım sonra doktor bıraktırıp Elenetal yani balık yağı verdi. Böyle karmaşık şeyler 😂 ama sen folik asir için doktoruna danış o yazsın