Kızlar bugün kontrolüm vardı. Ve en başından beri sat göre 35+5 dim. Fakat bugün doktorum 35+3 olduğumu söyledi. Ultrasona göre şuanda böyle görünüyor dedi. Ama kilosu boyu haftası ile uyumlu dedi. Kilo olarak sizce 2678 normal mi? Bana sanki az gibi geldi. Ve haftaya da gelirsin şekerli bi su içiririm sana ebeler çatı muayeneni yapar kemik yapına bakar dedi. Fakat neden doktorum değil de ebe bakıyor hem de özel hastane. Bunun yanında haftaya 36+4 de çatı için erken değil mi hanımlar? Aynı durumu yaşayan var mı? Ya da bilgisi olan. Bu arada Diyarbakırdaydım ailemin yanına Erzuruma geldim tek özel hastane de buhara hastanesi olduğu için başka alternatifimde yok açıkçası.