Ben gökçen ilhana gidiyorum ama doğuma daha var troidlerime genelde dahile bölümünde baktırıyorum onun içinde ilhan varank hastanedine süleyman baş diye bi doktora gösteriyodum değerlerim düştüğü için doğuma da az kaldığından verdiği ilaçlara devam ediyorum sadece