ElaRose 4 yıldır tüp bebek deniyoruz bülent tıraş befava gel dese gitmem bi sürü arkadaşım gitti bildiğin devlet hastanesi gibi biri gider biri gelir havası zaten 1-2 kez ancak kendisini görebiliyorsun bi sürü iyi hoca ve hastane var bence sakın bulaşöa bahçeci ve tıraş a